Zapiekana kanapka z serem i pesto pietruszkowym

Zapiekana kanapka z serem i pesto pietruszkowym w sosie musztardowym


Składniki:

- 2 kromki chleba
- pesto pietruszkowe (natka pietruszki, ząbek czosnku, pestki dyni, jedna łyżeczka soku z cytryny, oliwa z oliwek, sól, mielony czarny pieprz)
- plaster pomidora
- plaster sera żółtego (u mnie Edam)


- sos musztardowy (u mnie Reypol)

Przygotowanie:
Przygotowuję pesto, wszystkie składniki miksuję w blenderze, u mnie tylko lekko rozdrobnione.
Z chleba usuwam skórki. Jedną kromkę smaruję sosem musztardowym, drugą pesto. 

W środek wkładam ser i pomidora. Kanapkę umieszczam w opiekaczu, u mnie typu Panini. Zapiekam do uzyskania rumianego koloru.
Gotową kanapkę kroję w trójkąty. Można podać z sosem lub ketchupem.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania.

 
Nie wyrażam zgody na kopiowanie, powielanie lub jakiegokolwiek inne wykorzystywanie w całości lub we fragmentach tekstów i zdjęć z serwisu internetowego https://kuchniacodnia.blogspot.com/ bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170)
zBLOGowani.pl